Правила позитивних комунікацій - налагоджують стосунки між людьми, негативних - будують прірву.
ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА “ДЕРЕВО”
Методика спрямована на дослідження шкільної мотивації та адаптації. Вона була створена для школярів з метою перевірити, як вони освоїлися в школі за перші три роки. Проте пізніше з’ясувалося, що тест актуальний і для дорослих. Методика була запропонована на семінарі шкільних психологів в Одесі англійськими психологами Джоном і Дайаной Лампен (1997r) для забезпечення можливості більш повного вивчення особистості учня. Даний тест дітям дуже подобається. Форма проведення: групова. Час проведення: 10-15 хвилин. Обладнання: бланк, червоний і синій олівці. Інструкція для дітей: Учням пропонуються аркуші з готовим зображенням сюжету: дерево, на якому розташовуються чоловічки. Кожен учень одержує лист із таким зображенням (але без нумерації фігурок). Завдання дається в наступній формі: “Розглянете це дерево. Ви бачите на ньому і поряд з ним безліч чоловічків. У кожного з них – різний настрій і вони займають різне положення. Візьміть червоний фломастер і обведіть того чоловічк...
Коментарі
Дописати коментар