Сімейні стосунки


 

  5 помилок, що знищують сім'ї

 Сьогодні поговоримо про 5 «Міфів», які зруйнували сотні сімей і все ще продовжують.

 1. Хороша Сім'я - це сім'я без конфліктів

 Якщо в сім'ї немає конфліктів, то це або:

 а) один з партнерів розчинився в стосунках

 б) спілкування настільки мало, що нема про що домовлятися

 Зрозумійте, що конфлікти - це нормально, але потрібно вміти "конфліктувати", тобто не переходити на особистості, не згадувати минулі помилки та говорити від свого імені, висловлювати свої емоції, будувати розмову через "я повідомлення". Наприклад: я схвильована, тим що..., я відчуваю образу, біль, занепокоєння, таким вчинком, конфлікт має бути конструктивним, а не деструктивним. Тобто сторони домовились і прийняли рішення, яке задовольняє всіх членів сім'ї.

2.Всі мої проблеми вирішить сім'я

 Деякі, може і вирішить сім'я, але не всі.  Крім цього, вона принесе ще свої.  Тому, не думайте про те, що всі ваші проблеми вирішить тільки сім'я.  Та й життя без проблем - теж не щастя)

 3. Щастя треба зберегти

 Щастя ніколи не можна зберегти.  Його потрібно постійно створювати і прагнути до нього, завжди удосконалюватись. Якщо зараз вас радує одне, то це не буде вічно.  Просто ставте нову мету і прагнете постійно.

 4. Діти - причина врятувати відносини

 Якщо у вас хороші стосунки, то для їх збереження діти не потрібні.  Дітей потрібно планувати з любов'ю і ділити з ними щастя.

 5.Головне в стосунках - це любов

 Почуття вічної закоханості - не буває.  У вас будуть сотні нових відчуттів і всі вони прекрасні.  Будуть і хороші, і погані і це нормально.  Головне - це довіра і взаєморозуміння.  Без цих почуттів навіть сильна любов вас не втримає. 

#мпапм #психологія #сімя #стосунки

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА “ДЕРЕВО”

Методика "Колесо життєвого балансу"

Мудра притча про моркву, каву та яйце