Креативне мислення школярів

 

Вправи для розвитку креативного мислення

Гра "Пошук спільних властивостей"
Дітям пропонуються два слова, мало пов’язані між собою.
Наприклад: ковдра і сніг, олівець і вугілля, крейда і борошно, авто і конструктор, циліндр і чашка і т.д.За 10 хвилин потрібно написати як можна більше загальних ознак для цих предметів.
Вправа "Перетворення"
Для технічного розвитку інтелекту дуже корисно уявляти собі конструкцію різних машин і приладів, а також принципи їх роботи. Пропонуємо вам нову і ефективну вправу. Якщо ви не знаєте, який принцип роботи того чи іншого приладу - просто придумайте його!
Мета: розвиток креативності.
1. Уявіть собі, що ви - це аркуш паперу, ось-ось готовий відправитися в копіювальний апарат. Закривши очі, в максимальних подробиці уявіть процес, що відбувається з вами.
2. Уявіть, що ви - бензин в бензобаку автомобіля, який потрапляє у двигун. Ви перетворюєтеся в вибухову силу і рухаєте автомобіль. Закривши очі, в максимальних подробиці уявіть процес, що відбувається з вами.3. Уявіть, що ви - сигнал, випромінюваний передавачем місцевої телестанції.Закривши очі, максимально докладно уявіть собі ваш шлях від антени передавача до перетворення на картинку на телеекрані.
4. Уявіть, що ви перетворилися на власний голос і робите шлях від вашої телефонної трубки через супутник зв'язку в телефонну трубку вашого друга, що знаходиться на протилежному кінці планети. Закривши очі, уявіть собі свою подорож якомога детальніше.
Вправа «Домалюй картинку»
Дошкільнику пропонують розглянути незавершений малюнок. Поміркувати, пофантазувати, придумати закінчення малюнка. Продумати план та способивиконання завдання. Самостійно дібрати матеріали, інструменти, визначититехніку виконання для продовження малюнка, закінчити його.
Вправа «Уяви, ніби-то …»
Завдання: Уявити та зобразити, як одягають нитку в голку.
Завдання: Зобразити хлопчика, що бігає з сачком за метеликом.
Завдання: Уявити та зобразити, як ви задмухуєте свічку на торті в день народження.
Завдання: Зобразити та озвучити годинник.
Завдання: Зобразити та озвучити мотоцикл.
Завдання: Зобразити та озвучити годинник з зозулею.
Завдання: Зобразити та озвучити кавомолку.
Завдання: Зобразити та озвучити чайник, що кипить.
Завдання: Зобразити зубного лікаря, котрий лікує або видаляє зуб.Завдання: Зобразити перукаря, котрий стриже або робить зачіску.
Завдання: Зобразити дівчинку з відкритою парасолькою при сильному вітрі.
Завдання: Зобразити маленького рибака.
Завдання: Зобразити хірурга під час операції.
Завдання: Зобразити шофера, котрий ремонтує машину.
Завдання: Зобразити сердитого кота.
Завдання: Зобразити гордовитого півня.
Завдання: Зобразити голодне порося.
Завдання: Зобразити, як підкрадається кішка, передати її голос.
Завдання: Зобразити, як бігають коні, озвучити їх.
Завдання: Зобразити пінгвіна.
Завдання: Зобразити бабусю, яка прогулюється по вулиці з песиком
Завдання: Зобразити, як скаче жабка, озвучити її.
Завдання: Зобразити віслюка та озвучити його.
Завдання: Зобразити хлопчика, котрому тиснуть черевички.
Завдання: Зобразити дівчинку, у котрої болить зуб.
Завдання: Показати, як стрибає зайчик.
Завдання: Зобразити песика, котрий служить, передати його голос.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА “ДЕРЕВО”

Методика "Колесо життєвого балансу"

Мудра притча про моркву, каву та яйце