Притча про дружбу

                                 


                                                        П о г а н і   с л о в а

Двоє друзів посварилися. І один друг почав всім знайомим говорити погані слова про свого друга.
Але потім він заспокоївся і зрозумів, що був неправий. Він прийшов до свого друга і попросив вибачення.
Тоді другий друг сказав:
– Добре! Я тебе прощу. Тільки за однієї умови.
– Якої умови?
– Візьми подушку і випусти все пір’я на вітер.
Перший друг так і зробив. Він розірвав подушку. Полетіли пір’я…
А вітер розніс ці пір’я по всьому селу.
Задоволений друг прийшов до іншого і сказав:
– Виконав твоє завдання. Я прощений?
– Так, якщо ти збереш всі пір’я назад у подушку.
Але, самі розумієте, неможливо зібрати всі пір’я назад. Так і погані слова, які вже розлетілися по всьому селу, та які почули інші люди, не можна забрати назад.
Коментар : Недаремно приказки кажуть: .– Не варто з другом сваритися, бо доведеться миритися 

Дружба та братство – найбільше багатство

– Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА “ДЕРЕВО”

Методика "Колесо життєвого балансу"

Мудра притча про моркву, каву та яйце