Для Вас, шановні вчителі

8 хитрощів, як учителю виглядати найкраще під час дистанційних уроків і нарад

Ось декілька хитрощів та порад щодо відеоконференцій, які дозволять вам якнайкраще виглядати під вебкамерою, – пише нью-йоркська вчителька Хайме Бонвентре на weareteachers.com. 
Дистанційне навчання у самому розпалі, але є вчителі, які досі відчувають труднощі з тим, як налаштувати вебкамеру, звук чи інші параметри. Учителька Хайме Бонвентре записала невеликі відеоуроки для про те, як правильно налаштувати світло, обрати фон тощо.
Сподіваємось, ці маленькі хитрощі стануть вам у пригоді. 
Освітлення
Освітлення – перший крок при пошуках місця, в якому найкраще сидіти під час відеодзвінка.
Вдень краще використовувати природне світло. Ідеально, якщо у вас вдома є тиха кімната з вікном, на якому можна розкрити штори, гардини, прибрати жалюзі, ролети. Віконне світло має бути просто перед вами, за вебкамерою – аби усунути бічні тіні.
У вас немає тихого простору з природним освітленням? Умикніть настільну лампу за монітором комп’ютера. Або спрямуйте її світло на стіну позаду монітора – щоби воно відбивалося на вашому обличчі. 
 Тіло позаду вас
Аби побачити, що потрапляє в камеру позаду вас, щоразу вмикайте вебкамеру раніше віртуальної зустрічі. Подивіться, що видно; переконайтеся, що вам зручно ділитися цим простором.
У вас немає часу скласти постіль позаду вас? Не проблема, є віртуальні фони. Відеосервіси Zoom та Skype вміють вирізати вашу постать з трансляції вебкамери, підкладаючи під неї обраний вами віртуальний фон.Наприклад, тут можна звантажити дуже красиві zoom-фони з інтер’єрами. Є віртуальні фони з красивими природними об’єктами. Можна зробити такий фон і з власних світлин.Додати віртуальні фони можна в налаштуваннях вашого профілю відеосервісу.
Якщо ви обрали тло з одним переважним кольором – скажімо, зелений ліс чи сині морські хвилі – не вдягайте під час відеоконференції одяг того ж кольору.
 Постановка обличчя
Висунуте вперед підборіддя – не найкраща позиція для сприйняття обличчя. А коли у вас окрема настільна вебкамера, зазвичай вона стоїть на столі нижче вашої голови, об’єктив піднятий під гострим кутом угору. Це помітно спотворює пропорції обличчя.
Ваші віртуальні співрозмовники мають дивитись на вас прямо, а не вгору чи вниз. Отже, налаштуйте камеру, щоб пряма лінія з її горизонтально розташованого об'єктива була на рівні ваших очей посередині них.
Майте на увазі: якщо ви використовуєте ноутбук, вам варто підвищити його – бо камера ноутбука на столі стандартної висоти, скоріш за все, буде нижче вашого обличчя. Візьміть кілька книг і підкладайте їх під ноутбук доти, поки не знайдете ідеальну горизонтальну лінію між об’єктивом і вашими очима.
Звук
Ми можемо не мати повного контролю над шумами навколо нас. Але є лайфхак: можна підключити недорогу гарнітуру, що складається з навушників і мікрофону. Майже напевно цей мікрофон біля ваших уст працюватиме краще, ніж той, що вбудований у ваш ноутбук.
Також не забувайте вимикати свій звук, коли ви не говорите, а поруч з вами галасують діти, слухають музику домочадці, лають собаки, а сусід укотре взявся за перфоратор. Просто не забудьте ввімкнути звук, коли вам треба заговорити знов.
Зовнішність
Не хочете сьогодні робити макіяж?
Не проблема: деякі відеосервіси, наприклад, Zoom, мають фільтр загладжування обличчя («Touch up my appearance»).
Особисто я, коли знайшла цей фільтр, вже ніколи його не вимикала!
Погана ідея: дивитись на екрані щось своє, поки інші говорять
Це може бути заманливо: поки учні говорять щось довге, що вам не обов’язково ретельно вислуховувати – натиснути собі щось на екрані, почати готувати наступний урок, переглядати інтернет, відповідати на меседжі.
Однак це порушення ділового етикету. Під час уроку це й непедагогічно. Хоча, звісно, під час «дорослих» відеонарад багато хто зараз так і робить (педагоги теж) – проте учнів не варто вчити такої ділової поведінки.
Наберіться терпіння. Спробуйте зробити все можливе, щоби на всі довгі промови затримати свій погляд у центрі своєї вебкамери, зберігаючи очний контакт. Кивайте для погодження й схвалення слів співрозмовників. І посміхайтеся. 
Перегляньте відеоурок: https://s18670.pcdn.co/wp-content/uploads/screen-share-1.mp4?_=8

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА “ДЕРЕВО”

Методика "Колесо життєвого балансу"

Мудра притча про моркву, каву та яйце